چرا دوباره چرا داره گرون میشه؟
#شیرخشک#پوشک#بچع

۴ پاسخ

چون مملکت بی،صاحاب بود بی صاحب تر شد،هرکی به هرکی شده خواهر

یه یارویی داشت صحبت میکرد از اونوریا می‌گفت ما باید کاری کنیم مردم گرسنه بمونن تا بر علیه دولتشون قیام کنن

تو اوضاع جنگ که چیزی ارزون نمیشه بدتر هم میشه خصوصا که الان دیگه هیچکس هم نیست

غیر از این انتظار داری
ما الان یه کشور جنگ زده ایم

سوال های مرتبط