۷ پاسخ

منم همینممم

چون شیرازی هستی🤣
ماهم خانوادگی همیطوریم

اره واقعا من بعد بچه خواب اصل کاریمم نصفه نیمه اس

😂😂😂😂😂منم بعضی وقتا بهم تیر میخوره

خوشبحالت من که از وقتی بچه دار شدم چه بیهوش چه باهوش نمیشه خابید

اونوقت بچت چی؟منم تا چندماه پیش همینجوری بودم ولی چون از وقتی پسرمو از شیر گرفتم دیگه خواب روز نداشت هی میومد بالاسرم اذیت ‌گریه پاشو چی بیار چی بده منم دیگه جلو خودمو میگرفتم بزور که نخوابم الان دیگه بدنم انگار کوفتس ولی خوابم نمیاد

ناهار باشه عیب نداره یکم چرت بزن🤧ولی برا شام هیچوقت قبل نیم ساعت نخواب

سوال های مرتبط