مجبوری مگه ؟؟؟
وللللللش
عزیزم استراحت کن پایین نیاد پایین بیاد دردسرش برا خودت اینجوری سرکلاژ میشی کلا میری تو استراحت مطلق
بستگی به بدنت داره
من تو بازداری قبلبم از اول ۳۴ بود تا اخر اون همه پیاده روی و ورزش کردم شد ۳۲ اخرم سزارین شدم
الانم ۳۴
یه چیز ژنتیکیه اگه رفتی سونو دیدی اومده پایین مراقبت کن
منم جو گیر شدم از صبح سر پا تموم خونه رو سابیدم ، الان افتادم رو تخت تا فردا استراحت کنیم خوب میشیم انشالله
هر نیم ساعت که کار میکنی ده دقیقه دراز بکش استراحت کن
معلومه میاد پایین من 36 بود تو دوهفته شد 29
من بابت پایین اومدن از دکترم پرسیدم کفت پایین اومدن سرویکس یه چیز ژنتیکیع
خب مراقب باش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.