نه کم نیست خوبه پسر من چهارماهشه قدش ۶۰ سانته بهداشت گفتن خوبه
پسر منم این قد بود
پسر منم ۶۴ بودن گفتن خوبه ولی من میگم نکنه کوتاه باشه قدش
نه اوکیه
دخترم منم ۴ ماهگیش قدش ۶۳..وزنش ۶۶۰۰
خوبه که
دختر من ۴ ماهگی ۶۰ بود
نه به من که گفتن خیلی خوبه و فلان امیدوارم کردن
خوبه دختر من شیش ماه ۶۴ بود
عزیزم پسر من ۴ماهگی ۶۱😐😐😐و بهداشت گفت خوبه در حالی ک ۲ماهگی ۵۴بود و گفت زیر نموداره
دختر منم دوماهگی ۵۸.۵بود بهداشت گفت خوبه مال شمام خیلی عالیه
نه کی غلط کرده عالیه
نه ماشالا خوبه
نه عزیزم خیلی ماشالله قد بلنده دختر منم ۶۶ بود جز نوزادای قد بلند محسوب میشن
فکرنکنم، دختر منم ۵ ماهشه قدش 63
والا من پسرم ۶۶ بود بهداشت گفت خیلی بلنده😶
اگ رو نموداره خوبه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.