خوشبحالت خوووبه که شیر میاد
ماها حالا باید بدیم بچه مک بزنه تا بیاد
تو هفته شما دیگه فکر کنم طبیعیه
کاری نمیشه کرد🤦♀️
واسه من انقد زیاد نیس قطره ای میاد فعلا
پس چرا من هیچی ندارم نه ترشحی نه چیزی.ممکنه شیر نداشته باشم؟🥺
برا منم همین جوری نه دست میزنم نه هیچی فقط اولش میسوزه میفهمم داره شیر میاد ولی کاری هم نمیشه کرد
هیچ کار نمیشه بکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.