تب رو چند باشه شربت ایبوپروفن بدم

۳ پاسخ

گلم شیاف استفاده کن تبش میاد پائین اگه نیومد پروفن اونم با شکم پر
پروفن واسه گوارش بچه خوب نیس سعی کنید کمتر ازش استفاده کنید

اول باید استامینوفن بدی بعد یه ساعت قطع نشد کم نشد .بعد ایپوفروفن باشکم پر

۳۸به بالا

سوال های مرتبط

مامان آقا مهراد❤️ مامان آقا مهراد❤️ ۲ سالگی
مامان دل آرا❤ مامان دل آرا❤ ۲ سالگی