سنو انتی بهت گفت بچت پسره ؟؟ چند درصد احتمال داد؟
من هنوزم تهوع دارم
برای من هنوز خوب نشد
عزیزم از هفته ی چندم تهوعت شروع شده؟
خداروشکر نه این یکی بارداری نه قبلی هیچ کدوم حتا یک بار حالت تهوع نداشتم 😁
۱۸هفته خوب شدم ببین کوبیده خوردم تا معدم جا گرفت یعنی با چیز مقوی پر شد بعدش دیگه اوکی شدم فقط دمیترون میخوردم همش و گوجه سبز هرجا میرفتم باهام بود
خدایا کی این تهوع لعنتی خوب میشه
قرص ب ۶ بخور
نون بخور یا نون خشک
یا بیسکویت بخور
من ۱۷هفته تموم شد حالت تهوعم
قرص اندانسترون دکترم داده ولی زیاد روومن تاثییر نداره منم همش تهوع دارم
سرم بزار میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.