اگ تعوعم خوب نشه چیکار کنم خانومایی ک نینیتون پسر بود کی خوب شدین؟

۱۱ پاسخ

سنو انتی بهت گفت بچت پسره ؟؟ چند درصد احتمال داد؟

من هنوزم تهوع دارم

برای من هنوز خوب نشد

عزیزم از هفته ی چندم تهوعت شروع شده؟

خداروشکر نه این یکی بارداری نه قبلی هیچ کدوم حتا یک بار حالت تهوع نداشتم 😁

۱۸هفته خوب شدم ببین کوبیده خوردم تا معدم جا گرفت یعنی با چیز مقوی پر شد بعدش دیگه اوکی شدم فقط دمیترون می‌خوردم همش و گوجه سبز هرجا میرفتم باهام بود

خدایا کی این تهوع لعنتی خوب میشه

قرص ب ۶ بخور
نون بخور یا نون خشک
یا بیسکویت بخور

من ۱۷هفته تموم شد حالت تهوعم

قرص اندانسترون دکترم داده ولی زیاد روومن تاثییر نداره منم همش تهوع دارم

سرم بزار میره

سوال های مرتبط

مامان آیهان و جوجه🐣 مامان آیهان و جوجه🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ ۷ ماهگی
مامان شایراد مامان شایراد ۲ ماهگی