۷ پاسخ

اینا رو تو کشوها بچین یا اگ بیمارستانیه ک تو ساکت باید جا بدی دیگ

فرق نمیکنه، فقط هرچی میخری اول بشور بعد بزار کمد یا کشو

ای خدا منم شبیه اینو یه رنگ دیگشو از مشهد گرفته بودم اون موقع باردار نبودم همینجوری خوشم اومد گرفتم بردمش ضریح تبرکش کردم😍

فعلا همینجوری آویزون کن بعد نزدیک زایمانت بشورشون

اینو بذار تو ساک بیمارستانت دیگه میخوای تنش کنی ست بیمارستانی هست

اگه سرهمیه میتونی اویز کنی

آویزون کن

سوال های مرتبط