۹ پاسخ

دخترم میشینه فقط

وای اون پله ها دیوونت میکننن
ما وسط خونه بابام پله داره چند وقت جنگ رفتیم دخترم راه افتاده روانی شدم بس از رو پله ها جمعش کردم

وای از این سن خطرناکه بچها😄منم همین وضعیتم یکم تو روروئک کع میزارمش میتونم کنترلش کنم

خونت خیلی ب دلم نشست

ای جان😂😍ولی هر مرحله یک جور سخته ها

دختر منم امروز بلند شد ولی با پشت محکم خورد زمین انقد گریه‌کرد🤦‍♀️

همین مشکلو منم دارم. همش میترسم سروصورتش بخوره ب جایی

دختر منم همینه میزارمش بشینه گریه میکنه زود پا میشه 😂😂
عزیزم من پرم درخواست میدی داشته باشمت🥰

پسرمنم
هنو بلد نیس بشینه اما بلندمیشه
چه خونه قشنگی دارین

سوال های مرتبط