۱۲ پاسخ

خداکنه ساکت بودنه مامان عماد بخاطر این باشه ک عماد مرخص شده و از شیطونیاش وقت سر خاروندن نداره😭💔

دیروز بود پریروز بود یکی همینجا می‌گفت خدایی نکرده زبونم لال فوت کرده 😧

من پیج مامانش رو داشتم. تا قبل جنگ می‌گفت که حالش مثل قبله ولی متاسفانه سرش دچار زخم بستر شده

خصوصی کسی پیام نداده به مامانش؟ احوالشو بگیره

قبل جنگ‌ مامانش استوری گذاشته بود هنوز بیمارستان بودن

منم خوندم تاپیک کسی رو اینجا اما اصلا باور نمیکنم

کسی میتونه ازش خبری بگیره؟🥲

منم خبر ندارم کاش خوب باشه حالش

اگه کسی شماره مامانشو داره یه خبر بگیره

چرا فوت شده ؟ چیزیش بوده؟

😔😔😔😔😔

نه منم تو فکرشم

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍓 مامان کنجد🍓 ۲ سالگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۲ سالگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی