من دخترم ساعت ۳نصف شب تب کرد امشب حواست بهش باشه
عدد این مدل تب سنج هارو اگه از زیربغل بگیری باید به اضافه ی 0.5 بکنی از مقعد بگیری منهای 0.5 بکنی. مدل لیزری از پیشانی هم برای نوزاذ مناسب نیست.
عزیزم میشه از جایی واکسن پسرت عکس بفرست ی
منم امروز زدم تبش بین ۳۶ ۳۷ هستش بهداشت گفت ۳۸ و نیم بالاست
قنداقش کن تا پاش زیاد تکون نده تبش بالا نیس
نه خوبه
زیر بغل میزاری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.