ببینید تبش بالانرفته واکسن دوماهگی زده ظهری خیلی بیتابه

تصویر
۷ پاسخ

من دخترم ساعت ۳نصف شب تب کرد امشب حواست بهش باشه

عدد این مدل تب سنج هارو اگه از زیربغل بگیری باید به اضافه ی 0.5 بکنی از مقعد بگیری منهای 0.5 بکنی. مدل لیزری از پیشانی هم برای نوزاذ مناسب نیست.

عزیزم میشه از جایی واکسن پسرت عکس بفرست ی

منم امروز زدم تبش بین ۳۶ ۳۷ هستش بهداشت گفت ۳۸ و نیم بالاست

قنداقش کن تا پاش زیاد تکون نده تبش بالا نیس

نه خوبه

زیر بغل میزاری؟

سوال های مرتبط