کسی توی پنج هفتگی رفته برای تشکیل قلب سونو؟؟

۳ پاسخ

من پنج ۵هفته و۶روز رفتم تشکیل شده بود

خیلی زوده

ن بابا نری من ۶هفته و ۵ روزم رفتم امروز گف تشکیل شده اما خیلیییی کوچیکه ۸ هفته برو تو

سوال های مرتبط

مامان 💙جوجو ممد 💙 مامان 💙جوجو ممد 💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان رادمهر و شهرزاد مامان رادمهر و شهرزاد هفته هفدهم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری