دوستان کسی هست سونو آن تی رو انجام نداده باشه

۶ پاسخ

سلام من انجام ندادم

سلام من ان تی انجام ندادم. ولی آنومالی رفتم

من بخاطرشرایط جنگ نتونستم ب امیدخدامرحله دوم دکترم ازتعطیلات برگرده انجام میدم

باید انجام بدید
خدایی نکرده اگر بچه مشکلی داشته باشه یه عمر پشیمونی هست برای خودت و اون طفل معصوم هم عذاب میکشه

بله من تو هردو بارداری انجام ندادم

ظلم در حق خودت وبچه س..هرجور شده قرضم گرفتنی بود بگیر بدون بچه ات سالمه یانه...

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حسنا 🩷✨️ مامان حسنا 🩷✨️ هفته سی‌وسوم بارداری