سلام من انجام ندادم
سلام من ان تی انجام ندادم. ولی آنومالی رفتم
من بخاطرشرایط جنگ نتونستم ب امیدخدامرحله دوم دکترم ازتعطیلات برگرده انجام میدم
باید انجام بدید
خدایی نکرده اگر بچه مشکلی داشته باشه یه عمر پشیمونی هست برای خودت و اون طفل معصوم هم عذاب میکشه
بله من تو هردو بارداری انجام ندادم
ظلم در حق خودت وبچه س..هرجور شده قرضم گرفتنی بود بگیر بدون بچه ات سالمه یانه...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.