خانوما از چ هفته ای سزارین میکنن ؟ هفته ۳۷ ممکنه؟ یا زوده؟

۸ پاسخ

بعضیا ۳۷ هفته انجام میدن

از ۳۷ تا ۳۹

دوستان میشه تا اول ۳۹ هفتگی باشه سزارین؟؟؟

دكتر من ٣٧انجام ميده

اشتباه حساب نکردی؟من الان ۲۲ هفته هستم ۴۰ هفته میشم ۱ مرداد
برای تو رو زده ۲۳ هفته پس زودتر میشه

میشم ۳۷ هفته😁405/5/5

اره انجام میدن ما چن تا فامیلمون ۳۷ انجام داده

نه زوده ۳۸هفته تمام اصولا نوبت میدن من خودم ۳۸هفته و شش روز زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان موید مامان موید هفته بیست‌وهفتم بارداری