۸ پاسخ

عزیزم اگه پیاممو میبینی میشه بگی چیکار کردی دخترت شیرخودمش درست شد دقیق پسر منم اینطوری میکنه😭😭

رفلاکس داره متاسفانه دختر منم اینطوری بود الان بهتره

کولیک داره به نظرم چون دختر منم این جوری میکرد

رفلاکس داره از رفلاکسه قطعااااا اگه میگی کیدیزول و فاموتیدین دادی خوب نشده فقط نکسیوم جوابه ببر دکتر براش تجویز کنه

دماغش نگرفته ؟سرشیش خوبه؟

رفلاکس داره

دهنش آفت نزده؟؟

گوش درد نیس؟!

سوال های مرتبط