عزیزم اگه پیاممو میبینی میشه بگی چیکار کردی دخترت شیرخودمش درست شد دقیق پسر منم اینطوری میکنه😭😭
رفلاکس داره متاسفانه دختر منم اینطوری بود الان بهتره
کولیک داره به نظرم چون دختر منم این جوری میکرد
رفلاکس داره از رفلاکسه قطعااااا اگه میگی کیدیزول و فاموتیدین دادی خوب نشده فقط نکسیوم جوابه ببر دکتر براش تجویز کنه
دماغش نگرفته ؟سرشیش خوبه؟
رفلاکس داره
دهنش آفت نزده؟؟
گوش درد نیس؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.