۴ پاسخ

بدوش با شیشه بهش بده حیفه بچه شیرمادر نخوره.

بدوش خب بریز شیشه بخوره دختره منم دوهفته اصلالب نزد میدوشیدم

برای منم چند روزیه اینجوری شده

چون شیشه خوردنش راحت تره واسه بچه، سینه سخت تره

سوال های مرتبط