۱۳ پاسخ

سمیراجون درخواست بده

واااااااااای
کم‌کم میان‌اینور پ

آره میان ایران گردی

انزلی رو زدن بخداتنم هنوز مبلرزه

اره رشت انزلی🥹🥹

واقعا صومه سرا رو زدن

انزلی افتضاح زدن

اره جنگنده ها از بالا سرمون رد شدن صداشون وحشتناک بود

کجا رو زدن؟

امشب شمال وحشتناکه😭😭😭😭

مارو نزدن نزدن دارن سنگین میزنن پنجره ای خونمون باز شد از شدت انفجار

ای داد بیداد .خدایا رحم کن به مردمم به کشورم به بچه هامون.بسه دیگه انقد استرس.

😢😕😢😕😢😕😞😞😞

سوال های مرتبط

مامان رایان و نویان مامان رایان و نویان ۵ سالگی