۸ پاسخ

من موقع خواب مکمل گین آپ میدم بهش...

دختر من دوهفته مونده بود به یکسالگیش خودش ترک کرد هرچی درست میکردم لب نمیزد اصلا بهونشو دیگه نگرفت منم از خداخواسته بهش ندادم😃

دختر منم دو روزه نمیخواد امروز اصلا نخورد

بعد دوسالگی شیر پاکتی با نی دادم بعد کم کم قطعش کردم

خیلی راحت...یهویی دیگه ندادم فقط روزی یکبار میدم.اصلا بهونه هم نگرفتن عوضش غذا میخورن

من هنوز میدم اما خیلی کمتر از قبل شیر گاو هم میدم دوتاشو باهم

برا من خودش گذاشتش کنار هی من شیر میزدم اون نمیخورد همشو میریختم...دو روزه اصلا بهونشو نگرفت

پسرم سه روز قطع کرد خودش یک وعده به زور میدم داشت می‌خورد دلش درد گرفت الان فکر میکنه شیر بخوره دلش درد میگیره

سوال های مرتبط