سردردهای شدید و مکرر از چی میتونه باشه؟

۱۰ پاسخ

میگم شاید از عوارض همون امپول بی حسی سزارین باشه
اخه این چند روز سردرد هر روز عصر شدید دارم با مسکن کمی بهتر میشه درحدیه که گردنمم خشک میشه اخه

میگم شاید از عوارض همون امپول بی حسی سزارین باشه
اخه این چند روز سردرد هر روز عصر شدید دارم با مسکن کمی بهتر میشه درحدیه که گردنمم خشک میشه اخه

بی خوابی

من ی مدت میگرن داشتم سر درد شدید چشمم داشت در نیومد و حالت تهوع داشتم وقتی مسکن می‌خوردم ی جای تاریک و خنک می‌خوابیدم بیدار میشدم بهتر بودم. بعدش باز سردردم مدلش فرق کرد آزمایش دادم اهنم3بود🤣🤣🤣دو دوز آهن گرفتم بازم نیومده بالا. باز چند وقتی بود میرفتم باشگاه ی دفه گردن درد گرفتم ی شب ب طرز فجیع سردرد گرفتم دو هفته طول کشید با مسکن اروم نشد ام ار ای دادم فهمیدم هم عصبیه چون دخترم خیلی اذیت می‌کنه هم مهره های 3/4/5ی کم آسیب دیدن گفت دیسک گردنم باعث سردرد میشه. خلاصه مدلهای متفاوت رو من گرفتم🤣اما در کل بیشتر عصبی هستن‌فک‌کنم

از استرس یا میگرن

کم آبی

میگرن

میگرن/کم اب بودن بدن

میگرن

از استرس واضطراب

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 ۱ سالگی
مامان محیاومهوا مامان محیاومهوا ۹ ماهگی