بی درد سر ترینش همون کاندوم هست قرص اورژانسی نوعی قرص جلو گیری هست که فقط میتونی دو بار در سال بخوری اونم زمانی که فکر میکنید از دستت در رفته ....
خیلی هارو دیدم با دستگاه حامله میشن
آمپول جلوگیری هم هر سه ماه و یک ساله داریم که توی یکسال اصلا پریود نمیشی
خیلی ها و دیدم استفاده میکنند اما ممکنه رحم خشک بشه یا طرف چاق بشه
عوارضش نسبت به قرص کمتر هست
قرص به درد نمیخوره روی ۱۱جایی بدنت آسیب میرسه کلیه و قلب .....
صورتت پر لک میشه و خیلی هم بد اخلاقی میشی شاید روی معده ات نیافته و همیشه حالت تهوع داشتی باشی و هر روز هم بخوری
من دستگاه گذاشتیم خیالم راحته
ه. روشی خوبی خودش و داره و ریست هم داره هیچ روشی صد در صد جلوگیری نمیکنه مگه اینکه دوتا روش باهم استفاده کنی مثلا کاندوم استفاده کنی با این حال زودتر دربیاره .اگه خشن رفتار نکنین یا از روغن یا روان کننده استفاده نکنین پاره نمیشه انقدر محکم ما به بار آب توش کردیم انقدر بزرگ شد با این حال پاره نشد. هیچ وقت قرص نخور هورمون هات به هم میریزه و خیلی عوارض داره کم خطر و بهترین روش جلوگیری همین کاندوم
ال دی بخور اگ دقیق میخوای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.