فکر کردم گریپ فروت خوشمزه و ترشه خوردم اصلا خوشم نیومد

۵ پاسخ

خیییلی خوشمزس که من بعد اینکه پوست گرفتم پوست روی هر تیکه اش هم میکنم فقط گوشتشو میخورم اصلا تلخ نیست یه طعم باحالی داره

وویییی با نمک خیلی خوشمزه میشه🫠

ن خوشمزه نیس اصلا

اون نارنجه اونو بگیر هم ابداره هم ترشه نک میزنی میخوری حال میکنی😅

بانمک بخور تلخیش کم شه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۹ ماهگی
مامان دونه گندم مامان دونه گندم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان nahal مامان nahal هفته بیست‌وسوم بارداری