خیییلی خوشمزس که من بعد اینکه پوست گرفتم پوست روی هر تیکه اش هم میکنم فقط گوشتشو میخورم اصلا تلخ نیست یه طعم باحالی داره
وویییی با نمک خیلی خوشمزه میشه🫠
ن خوشمزه نیس اصلا
اون نارنجه اونو بگیر هم ابداره هم ترشه نک میزنی میخوری حال میکنی😅
بانمک بخور تلخیش کم شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.