بچها این چجوریه؟خوبه؟

تصویر
۹ پاسخ

خوبه خداروشکر
جنسیت بهتون احتمال داد؟؟

هم عدد مام خوبه
هم انتی
هم پاپا
هم فری بتا

مبارکت باشه بچت سالمه😍🥰

زیاد هم میرم دشو

سلام بچه ها خوبید بچه‌ها من خیلی شکمم درد می‌کنه مسانمم

خوبه الحمدلله

عالیه خدا رو شکر

عالیه

خووبه

بله عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میوه‌های‌دلم مامان میوه‌های‌دلم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آقا ویهان🩵💙 مامان آقا ویهان🩵💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اقاشاهان مامان اقاشاهان ۷ ماهگی
مامان گل پسراا💙✨️ مامان گل پسراا💙✨️ ۳ سالگی
مامان ماهلین جووون مامان ماهلین جووون ۸ ماهگی