مامانا تصمیم گرفتم. اسم دخترم بزارم نیلا

۱۰ پاسخ

خیلیم اسم قشنگیه عزیزم
خوش نام باش

خیلی قشنگه عزیزم نامدار باشه😍

عاشق این اسمممممم

عالیه عزیزم

نامدارباشه گلم اسم دخترمنم نیلا😍 اسم دومی هنوز انتخاب نکردم خیلی سخته انتخاب اسم😢

شما خوبه به موقع انتخاب کردی ما هنوز هیچ اسمی نگاه نکردیم که انتخاب کنیم😄
اسم قشنگیه نیلا💗

خیلی قشنگه مبارکه عزیزم خوش نام باشه🥰😍

خیلی خوشگله نامدار باشه 😘😍

عااالی اسم مورد علاقمه😍نامدارباشه

به سلامتی بغل بگیریش 🌺.خدا حفظشون کنه .. نامدار باشن ان شاء الله 💖

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد