۹ پاسخ

چرا داره ایراد داره

منم ماشین میندازم

اکه استراحتی نیستی.. نه اشکال نداره. آروم بشور

ول کن دختر
بنداز ماشین

بنداز ماشین

من پا دری ها رو تو ماشین لباسشویی میندازم خوبم میشه

منکه انداختم ماشین

اشکال نداره زود بشورش
ولی جوری نشین که به شکمت فشار بیاری

وای منم چندتا پادری اینا دارم موندم بشورم یا نه 😩😩

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۸ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی