بچه ها ،عیب نداره موز بخوریم؟

۹ پاسخ

بسم الله🥲😂😂😂😫😫😫😫خدایااا

اون قدر نخور یبوست بگیری

من در هفته گاها ۳ ۴ تا میخورم

ن خیلی هم خوبه بچه چاق میشه

من میخورم ولی یه موز رو چند قسمت میکنم توی چند وعده مصرف میکنم

چه اشکالی داره بخور

نه عزیزم خیلی هم خوبه برای وزن بچه اگه دیابت نداری

اگه دیابت نداشته باشی اشکال نداره چون من دیابت بارداری دارم دکتر گفته نخور

نه عزیزم

سوال های مرتبط