من میشورم
بله بله به شدت
اصلا ااستفاده نکننننن
روزای تعطیل که هکسرت خونس بده جرم گیربریزه
من چند هفته پیش زدم. چون نشسته شستم. افتادم خونریزی. رفتم دکتر گفت آرومت بگیره
بله خیلللللی زیاد اصلأ نکن
جرم گیر تنها بزن عیب نداره با اب قاطی کن زیاد نریز به هیچ وجه جرم گیر باچیز دیگه ای قاطی نکن من ده روز یه بار میشورم سرویس
منکه هرچندوقت یبار با تیرک میشورم ماسک میزنم
خودت نشور بزار شوهرت بزن
من الان شستم دیگ سرویس خیلی کثیف بود شوهرمم اینجور کارا رو نمیکنه ابجیام و مامانم دوروبرمن تقریبا ولی خب آدم روش نمیشه بگه بیایید دستشویی رو بشوریید
وایتکس تنها با ریکا بزن بشور ماسکم بزن
من ک میزنم همسری و میفرستم بشوره😂
من ماسک میزنم در سرویسو باز میزارم میشورم
من حموم با تاید میشورم.ولی سرویس بهداشتی تو حیاط جرمگیر میریزم درشو باز میزارم ۲ساعت بعد میرم میشورم اصلا بو نداره دیگه..اونم ماهی یک بار
عزیزم ببین برای ریه خودت و بچه خوب نیست.سعی کن خودت نشوری
من که اصلا دست بهش نزدم شوهرم انجام میده.
یا ۲تا ماسک بزن
اره.بده شوهرت بشوره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.