۱۰ پاسخ

منم همینم

من از الان اونجوریم

نه طبیعیه من که از این درد مردم تا روز اخر

منم همینم حتی نمتونم پامو‌تکون بدم از دردش
ولی طبیعیه میگن بچه‌میاد پایین لگن جا باز میکنه انگاری

من دو ماهه اینجوریم فقط باید تحمل کرد

اره عزیزم منم همینجورم من بارداریه اولمه ولی خب خیلی خیلی اذیتم دیگ ماه اخره دیگ

نه طبیعی دیگه بچه داره میاد تو لگن

منم همینم انگار استخون اون قسمت شکسته😅

ن بابا منم همینم☹️☹️دکتر گفت بخاطر وزن رحم روی واژنه

منم گاهی اینطوری میشم هفتم پایین بود بیشتر بود

سوال های مرتبط