ن ولی ببینم داره قرمز میشه میزنم
در روز یه بار شاید
اگه سفید باشه نمیزنم
من تا الان با هربار عوض کردن پوشک زدم براش. یعنی خوب نیست؟
من هنوز هربار روغن بچه میزنم اگرم قرمز باشه پماد یعنی شما نمیزنین؟
اگر بدونم جایی میرم که زمان طولانی ممکنه نتونم عوضش کنم اره
ن اگه نسوخته نمیزنم
فقط وقتی باسنش حس کنم قرمزه
اونم بیشتر مواقع دندون درآوردن قرمز میشد
نه هیچوقت نمیزنم
مگر اینکه سوخته باشه
نسوخته باشه چرا بزنی؟
تازه موقع سوختگی هم میگن کم بزنین و همیشه نزنید که پوست هوا بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.