۹ پاسخ

ن ولی امسال دومین نوروزه ک بابام فوت کرده گریم میگیره

منم همینم

چ کاریه سال جدیدوباخوشحالی ولبخندشروع کنینن بعدشرخاکشون رفتین اشکال نداره ناراحت باشین من ۲۰ساله پدرم ازدنیارفتن دقیقا۲۰تاعیدک نداریمشون واقعاواسه ماسخته چون کوچیک بودیم ازدواج هیچکدوممونوندیدونوه ندید رفت

منم همینطورم امسال که جدا هستیم از همسرم و پسرم بدتر

فکر میکردم فقط من اینجوریم
حالا امسال پدرشوهرم گفت لحظه تحویل سال همه دور هم باشیم نمیدونم اون لحظه چجوری خودمو کنترل کنم

فکر میکردم فقط من اینطوری ام🥲

منم‌ اینجوریم فک میکردم من عقل ندارم 😅

منم اینجوری ام

آره منم

سوال های مرتبط