واسه ایمنی بدن
عزیزم در کنار چیزایی که مامانا میگه بخاطر کنار مریض شدنش قطره آد شروع کن
حلیم خیلی خوبه رو وزندهی، البته دخترمن چون زیاد نمیخوره تاثیری نداره!
گلم سوپ شلغم زیاد بده بهش..
موقع مریضی شلغم رو بذار تو شیشه و بذار بپزه هم عصاره اش هم خودش رو بده
کمتر دارو شیمیایی استفاده کن
چون زیاد مریض شده همیشه بخور بذار تو اتاق
برا وزنش گوشت تو شیشه،حلیم با بوغلمو،نخود اب،انواع سویق ها،کره،روغن زیتون......
وااااای دخترمن از من تو ۲۵ سال سنم بیشتر اسهال گرفته انقد آلودگی میکنه دهنش
منم تا یکم غذا میدم وزن بگیره دوباره خودشو مریض میکنه
میگن ژله و بستنی وزن میاره یروز درمیون جابجا کنی بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.