۹ پاسخ

منم الان هم شیر خشک میخوره هم سینمو
ولی میخوام نان بش بدم چون شیرخشکش دیگه گیر نمیاد بعد گفتن نان که خوشمزه دیگع سینه رو نمیگره

آره من فقط تو خونه بهش شیر خودم میدم بیرون فقط شیرخشک

من سینه. و داشت اذیت می‌کرد و دیگه نمیگرفت که با رابط sns دارم شیرخشک میدم که از سینه نیفته

اره عزیزم برای منم خداروشکر میگیره

اره میگیره فعلا خداروشکر

اره تازه پستونک هم میدم

آره دوگانه سوز شده

من نان نمیدم اما خب شیرخشک میدم همراه با سینه خودم دوتاشم میگیره

اره من شبا یکی دوبار میدم روز هم یکی دوبار

سوال های مرتبط