منم الان هم شیر خشک میخوره هم سینمو
ولی میخوام نان بش بدم چون شیرخشکش دیگه گیر نمیاد بعد گفتن نان که خوشمزه دیگع سینه رو نمیگره
آره من فقط تو خونه بهش شیر خودم میدم بیرون فقط شیرخشک
من سینه. و داشت اذیت میکرد و دیگه نمیگرفت که با رابط sns دارم شیرخشک میدم که از سینه نیفته
اره عزیزم برای منم خداروشکر میگیره
اره میگیره فعلا خداروشکر
اره تازه پستونک هم میدم
آره دوگانه سوز شده
من نان نمیدم اما خب شیرخشک میدم همراه با سینه خودم دوتاشم میگیره
اره من شبا یکی دوبار میدم روز هم یکی دوبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.