طبیعیه دلشوره دارم برا فردا؟🥹🥹

۷ پاسخ

ایشالله بسلامتی عزیزممممم ...کاش منم یه روز بیام بگم استرس فردا رو دارم ..خیلی میترسم از زایمان زودرس

انشالله به سلامتی عزیزم
منم ۳ فروردین وقت دارم

الهی عزیزممم
دلشوره چییی
سزلیین اصن هیچی حس نمیکنی
ب قول دوستم میری تا فرداش برمیگردی با اورهان جون🫠💙

قشنگ ترین روز زندگیت میشه

وای من دارم دیوونه میشم دلم میخواد بیهوش بشم فردا شب بیدار شم
نمیدونم چرا این حس رو دارم نمیتونم خودمو کنترل کنم
تا الان خوب بودم الان که یه روز و نصفی ب زایمانم مونده از استرس دارم میمیرم

وای ولی چ دلشوره شیرینیه به سلامتی عزیزم
کاش برا منم زود برسه افتاده تو عید مام تهران مگ میگذرهههه😭🤣

فردا چخبره مکه

سوال های مرتبط

مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد