۴ پاسخ

هروز بعد شیر خوردن و اروغ گرفتن یه بالش بزرگ میارم دخترمو میزارم روش اونم بدون بالش اینقد میاره بالا اما با بالش بیشتر میاره بالا تا بتونه نگاه کنه مارو

اصلش سه ماهگیه عزیزم،الان فقط روزی یک دقیقه بذارش تو این پوزیشن

بچه منم در همین حد می یاره

از ۱۲ هفته باید تامی تایم بدی بهش
انقد زود چرا

سوال های مرتبط