۱۳ پاسخ

ننهه چ عزیزه خدا حفظش کنه دختر منم در همین حده

عالیه زوده بازم گلم تا ۵ وقت دارن

اره عزیزم خیلیم خوبه اصلا نگران نباش تا ۶ ماه کامل میگیره منم نگران بودم ولی الان میبینم نگرانیم بیخود بود

الهی چ نازه ماشالا

ای جانم بله که خوبه 😗🥰

عکسشو ب همسرم نشون میدم میگ ای خداااا فک کنم دل اونم خواست😂😂😂😂بچه ها زود بزرگ میشن قدر همه لحظه هارو بدون

ای خدااااا دلم نی نی اینقدی خواست😂😂😂

اره عزیزم عالیه

دختر منم همینقدر توان دارع😂🤌🏻

بچت غلت میزنه؟

سلام عزیزم منم بچم سه ماهشه هنوز نمیتونه

پسر منم در این حد میگیره

اره ماشالله عالیه

سوال های مرتبط