۱۷ پاسخ

اینو برو بخر بزن ب دندونت اب رو اتیشه

تصویر

بهترینش یه شیاف دیکلوفناکه درجا قطع میکنه

اگه تو خونه سیر داری،، له‌ کن و ابشو با پنبه بزار روی دندونت

ببین من همه قرصارو امتحان کردم هیچی ب اندازه ژل میخک خوبم نکرد عالی عالی از داروخانه بگیر

من شیاف میزارم عالیه

برو بکش راحت بشی من چند وقت بود مرده بودم از درد دیشب کشیدم راحت شدم داروها همه موقتی درد آروم میکنن

سیر بزن رو سیخ بزار داغ بشه بزار رو دندونت

قطره میخک عالی زود دردوآروم می‌کنه عطاری داره

رب انار خونگی و چند دقیقه توی دهانت بچرخون برای التهابش خوبه

هیچی تو سوراخ دندونت نریز میخک‌میزنی بعد بخای بری درسش کنی بی حس نمیشه
دستمال با اتو یا بخاری گرم کن هی بزار رو دندونت یدونه نوافن یا ژلوفنم‌بخور نیم ساعت هی گرمش کن اروم میشه من اموکسی سیسیلینم خوردم دوتا‌ورق بعلا ارومه

از عطاری هلیله سیاه بخر بزار رو دندونت
هر ۲۰دقیقه عوضش کن عفونت رو به خودش جذب میکنه دردت خوب میشه
یعنی معجزه ست قشنگ

نعنا بزن یا زردچوبه

جوش شیرین هم آرومش می‌کنه وسط دوتا انگشتت بریز داخلش

قرص مسکن بخور یدونه
قطره دنتول خوبه ازداروخونه بگیر بریز رو دندونت یا با پنبه ای چیزی بزار

میخک بزار روش

قطره دنتول داروخونه

اگه سوراخه آرد بریز توش
یا گل خطمی سفید داری دم کن قرقره کن تو دهنت

سوال های مرتبط