۱۲ پاسخ

همینه همش

منم همینجورم
قندم بالاس روزایی که کم تکون میخوره هی شیرینی میخورم میخابم تا تکونشو احساس کنم بعد خیالم راحت بشه

مال منم همینجوریه

دقیقاا همینه.من تمام شکم وپهلوهام دردمیکنه از بس لگدمیزنه.ارث پدرشو میخواد.ولی زمانی که نخواد تکون بخوره ۶ کیلو شیرینی وعسل بخورم تکون نمیخوره🥲🥲🥲

بچه ها من که دو قلوان دیگه فقط میگم چرا اون یکی کمتر تکون میخوره 😅

منم دیروز دق کردم از دستش بچه منم تقریبا اونجوریه

ماله منم اینجوریه آدمو سکته میدن دربست

وای واس منم الان از صبح تکون نخوره شکلات شیرینی هم خوردم فایده نداره😐

نه مال منم همینه 🤧🤧
اگه نخواد تکون بخوره هرچی شیرینی ام بخورم فایده نداره
تهش یکدونه لگد میزنه بگه خوبم ولم کن 🤧😂

کلا نی نی ها قصد دارن مارو هزاربار سکته بدن تا دنیا بیان🙃🙃

اره همینجوریه

نه مال منم هست دیوونم کرده😵‍💫

سوال های مرتبط