اره حتما بگیر اولش سخته بعدش میبینی با زدن پشتش عادت میکنه و میخوابه
اره عزیزم حتما بگیر اگ نزد یکربع رو شونت نگهش دار بعد بزارش پایین
اره حتی اگر خوابه بزار رو سینه ات باد گلوش بجیر اینحوری هم خواب راحتی نداره هم بعد مدتی معده اش حساس میشه
سرشو بچسبون ب سینت یا رو شونت حالت ایستاده چند دقیقه نگهش دار زد ک زد نزدم دیگه شیر رفته پایین دل درد نمیشه
من بچم میخوابه توخواب بادگلونمیزنه حتی اگه نیم ساعت هم نگهش دارم
آره حتما بگیر. دلپیچه میگیره اذیت میشه بچه
من که میگیرم وگرنه دلدرد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.