درد کشاله پاها دلیلش چیه نمیتونم راه برم 😭😭چیکار کنم

۱۱ پاسخ

عادیه حالا بدترم میشی 😐

طبیعیه عزیزم

منم دارم مخصوصا وقتی زیاد میشینم... عادیه

درد کشاله از داخل،برای رباطای پاس طبیعیه ولی خیلی بده دردش

منم داشتم الانم دارم

واریسه گلم منم اینجوری میشم

از من از ۲۱هفته شروع شده🥲

بچها من شکمم انگاری اومده پایین سر دلم یکم خالی شده چیکار کنم خطرناکه؟

منم از ۲۸هفته داشتم تا ۳۲تازه پنج شیش روزه دردش کمتر شده تحمل کن طبیعیه

عادیه

منم از وقتی هم هفته شما بودم شروع شده😣😣😣😣😣

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری