یه فرش قشنگتره ولی چون بچه داری بهتره دوتا پهن باشه که بچه هم راحت باشه یا اگه افتاد سرش به سرامیک نخوره
به نظرم دوتا فضا رو بزرگتر میده انگاری
دوتا بنداز بابا هرروز باید از سرامیک اشغال و مو و این چیزا جم کنی
دوتا فرش یا یک فرش؟؟؟؟
من خودم دوتا رو بیشتر دوست دارم
دوتا چون بچه کوچیک داری زمین خشک بچه اذیت میشه
یدونه
یکی شیک تره برا عید بعد عید میتونی دوتاش کنی
یه فرش... دیگه کسی مثل مسجد کل خونه رو فرش نمیکنه ولی بخاطر بچه باید همون دو تا رو بندازی یه وقت سرش بخوره یه چیزی بشه ارزش نداره، منم جاهای خالی رو دارم موکت میندازم بخاطر بچه
دوتا...
ی فرش قشنگ تره
چونکه دقیقا اون قسمت از سرامیک که خالیه زیر مبله
و بهتره که فرش همیشه زیر مبل نباشه
اینطوری خونه باز تر و بزرگ تر خودشو نشون میده
حالا این نظر منه
چون دقیقا حال خودمم همینطوری یدونه فرشه
خونه شما دوتا
یکمی فاصله بین فرشاتو زیاد تر کن ، اگ امکانش هست مبل تکی بغل تی وی رو بردار بزار کنار اون تکی دیگ .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.