۱۳ پاسخ

مردا همشوووون همبنجور جو گیرن احمقااا

جوگیره نمیخواد کم بیاره

مگه میشه بیان تولد کادو ندن

پیش مهمون بگو برای تولدت دخترم این گرفته پس کادوها باید زیاد باشه

همه ی مردا همینن،
جوگیر و خود فامیل پرست🙃

ایش

ولش کن این مردارو سگ بگیره جو نگیره
من بودم جا گوسفنده قربونیش میکردم 🤣🤣🤣🤣🤣

😐😐😐😐شوهر من بود الان ب جای همون گوسفند کبابش میکردم😂🤦🏻‍♀️

سلام گروه دارم روبیکا خانمانه ای
خوشحال میشم بیای

نمیشه یه کاری کنی حداقل کادو بدن😐😐😐

وای زورم گرفتههه

من بودم جرش میدادم🤣😂توام مهم نباشه برات بزار لنگ شدن می‌فهمن برا من رفته ۵۰۰ داده یه خمیر دندون گرفته دلم نمیاد به دندونام بزنم دیدم ب چپش نیس گفتم ب درک من چرا غصه بخورم

من جا تو داره کو....نم میسوزه تو که جای خود داری

سوال های مرتبط

مامان مامان دوتافرشته مامان مامان دوتافرشته ۱۵ ماهگی