دخمل تو راه داری زود رنج شدی مثل من😂
بخاطر بارداریه گاهی وقتا اینجوری میشی
منم اینطوری بودم الان بهتر شدم
سلام ببخشید من امروز روز دوم تخمگذاریم هسته و اینکه ساعت 11که از خاب بیدار شدم رفتم سرویس دیدن یه لکه قهوه ای اومدن ازم لکشم بزرگ بودی احتمالش هستع مال بچه باشه یانه
منم اینجوری شدم اصلا حوصله حرف زدن با کسی حتی ندارمصبح نشستم واسه خودم گریه کردم
منم همینجوریم تازه احساس میکنم این چند روزه بهترم یه دو هفته ای بود واقعااااا احساس افسردگی شدید داشتم.
به مشاورم زنگ زدم گفت بیشترش بخاطر وضع هورمونیه تو بارداری.
به خاطر بارداریته
احتمالا نی نی ات دختره
من هرشب کارم شده گریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.