بارداری اولته؟؟؟ همیشه بارداری اول همینطوره نمیگذره نشین تو خونه برو بیرون
اگه طول سرویکس پایین نیست برو خرید پیاده روی کن هم حوصلت سرنمیره هم ورزشیه
وارد ماه ۴ بشی انقدر سریع میگذره ک
عزیزم منم دقیقا هم حس دارم دقیقا زمان دیر میگذره
کتاب بخون، فیلم ببین، اگه گلسازی بلدی یا بافتنی
به چیزای خوب فک کن
میدونی الان چند تا خانوم دربه در دکتر و دوا درمونن که جای تو باشن و باردار بشن شکر کن خدا رو و لذت ببر
عزیزم من از الان اینجوری شدم😂لعنتی زمان نمیگذره
تنها راه کارش سرگرم کردن خودت باکارهای مورد علاقته
چرا زده 9هفته😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.