برای تهوع زیاد چه راهکاری دارین هفته ۱۱ هستم .

۱۰ پاسخ

ویتامین ب ۶ هم میخورم قبل غذا اما بنظرم فایده نداره

سیرابی توی سه ماهه اول خوبه؟

من تهوع دارم ب۶میخورم ولی اصنننن فایده نداره بخاد بیاد بالا میاد😖

خداصبرت بده فقد تهوع شاید کمی بهتر بشه ولی قط نمیشه

صببببببررررررر

ویتامین ب۶ .من ک میرفتم دکتر برام سرم میزد .

سیرابی بخور خوب میشی من افتضاح بودم دو بار خوردم خوب بود

سیرابی بخور یکی دوبار ویارت و میبره کامل . متوکلوپیرامیدم جوابه

متوکلوپرامید

لیمو ترش بو کن

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی