کنسرو نخوری بهتره بازم مثه تن ماهی که میجوشوتی فرقی نداره
میگن کنسرو نخورید تو بارداری من نخوردم ولی دوست دارم کنسرو لوبیا بخورم
از زمان به جوش اومدن آب ۲۰ دقیقه باید بگذره
ولی میگن کنسروی جات توی برداری نخورید بهتره
مثل تن ماهیه فرقی نداره
همین الان دارم می جوشونم😂
بعدش دوباره یکم تو قابلمه داغش کن
بیست دقیقه تو اب جوش بزار بجوش بعد بخور
تو قابلمه آب بریز بجوشن 20 دقیقه
بندازش داخل یه قابلمه آب بزار ۱۰ مین بجوشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.