خانوما کنسرو لوبیا چینی چطوری باید بجوشونم بخورم

۹ پاسخ

کنسرو نخوری بهتره بازم مثه تن ماهی که میجوشوتی فرقی نداره

میگن کنسرو نخورید تو بارداری من نخوردم ولی دوست دارم کنسرو لوبیا بخورم

از زمان به جوش اومدن آب ۲۰ دقیقه باید بگذره

ولی میگن کنسروی جات توی برداری نخورید بهتره

مثل تن ماهیه فرقی نداره

همین الان دارم می جوشونم😂
بعدش دوباره یکم تو قابلمه داغش کن

بیست دقیقه تو اب جوش بزار بجوش بعد بخور

تو قابلمه آب بریز بجوشن 20 دقیقه

بندازش داخل یه قابلمه آب بزار ۱۰ مین بجوشه

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی