ای بابا استرس به خودت نده من مطمئنم هیچ مشکلی نیسن مطمئن مطمئن باش عزیزدلم
عزیزم تایپینگ منو نگا روز بیستم انتقال هم پدرنگ پرنگ نشد با اینکه بتام بالا بود
وقتی حاله داره یعنی مثبته بدون استرس روز 14برو ازمایش😍
هر ۴۸ ساعته
عزیزم صبر کن روز ۱۴ برو ازمایش
هر دوروز تغییرش مشخصه
اصلا به بی بی چک اعتمادی نیست جواب آزمایشم مثبته بعد دل خوشحالی خواستم بی بی بزنم منفی منفی بود یه خط کمرنگ هم نیفتاد نگران نباش عزیزم
بی بی چک منو ببینی روز چهارده انتقالم زدم هااااااالش انقد کمرنگ بود که باورم نمیشد همش میرفتم نگاش میکردم مطمئن بشم الهی شکر باردار بودم
همین ک هاله انداخته یعنی مثبت عزیزم
اجی تغییرش اونقدی چشم گیر نیست تو یه روز بعد ۲ روز تازه یکم تغییر نشون میده
من روز ۱۷ آی یو آی زدم پررنگ بود الان زوده به خودت استرس نده، صبر کن یکم بگذره
ب خودت کم استرس بده هفته بعد ازمایش بده وتمام استرس برات خوب نیست عزیزم
نه بیبی چک مثل آزمایش نیست
ممکنه پررنگ بشه ممکنه نشه
طبیعتا باید پررنگ تر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.