مامانا شیرخشک آپتامیل بهتره یا نان؟

۶ پاسخ

ن فرق دارن نان واقعا سنگین تره خیلی بچه رو تپل میکنه ولی دکتر میگه اپتامیل نزدیک به شیرمادر بهتره

فرقی نداره مهم اینه ب بچه بسازه

فرقی با هم ندارن مهم اینه به بچه بسازه

گیگوز

آپتامیل.
نان سنگینه

بنظر من اگه ب بچه بسازه آپتامیل

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری