سلام مامانا شیرخشک اپتامیل بهتره یا سوپر امیل؟؟؟

۳ پاسخ

بستگی داره ب معده بچه بسازه یا ن یکی
گی گوز می‌سازه یکی اپتامیل 🥴😂

هردوشون عالین من دخترام اپتامیل دادم که عالی بود یبوست نمیاورد هر سه روز کارمیکرد که میگفتن هرچه دیرتر بچه تپل تر خدایش هم تپل بودن زنداداشم سوپرامیل میده اونم تپل هست ولی هفتگی کارمیکنه بچه اذیت نمیشه ها سخت نیس دیر کارکردنش هم

آپتامیل رو همه میگن نزدیک ترین به شیر مادره و فلان
ولی باید قبول کنیم همه شون شیر گاون😂
سوپرامیل خوشمزه تره😅
ببلاک از سوپرامیل خوشمزه تر

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هلیا. هانا مامان هلیا. هانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیکان و حامی💕 مامان نیکان و حامی💕 ۱ ماهگی