منم ۵ روزی پیش رفتم واژینال سلک و کیسه زرد بود جنین دیده نشد نثل خودت استرس دارم ولی دوستای خوشگل تو گهواره گفتن باید زمان بدی ۳ هفته دیگ میرم سونو دوباره ولی لک بینی داشتم ی روز شیاف گذاشتم خوب شدم ۵ هفتمه
وا چی فکرامن ۶هفته رفتم فقط ساک بود ۸هفته رفتم دیده شد
من پنج هفته شکمی رفتم هنوزهیچی تورحمم نبود
اگه چیزی دیده شه غیرطبیعیه خب🤭 مثل اینه که واسه پسر یک ساله استرس بگیری چرا ریش و سبیل ندارا
😐من پنج هفته رفتم ساک بود 7 هفته و 3 روز رفتم نینی بود زمان میبره هرچیزی عزیزم
۴هفته خیلی زوده من ۵هفته رفتم همش تشکیل شده بود
همون ساک هم خیلیه که دیده شده!! چه توقعی داری تو ۴ هفته!!!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.