من هنوز بعضی وقتا استرس میگیرم ک چرا تو 4 هفته فقط ساک دیده شد 🥲🥲🥲

۷ پاسخ

منم ۵ روزی پیش رفتم واژینال سلک و کیسه زرد بود جنین دیده نشد نثل خودت استرس دارم ولی دوستای خوشگل تو گهواره گفتن باید زمان بدی ۳ هفته دیگ میرم سونو دوباره ولی لک بینی داشتم ی روز شیاف گذاشتم خوب شدم ۵ هفتمه

وا چی فکرامن ۶هفته رفتم فقط ساک بود ۸هفته رفتم دیده شد

من پنج هفته شکمی رفتم هنوزهیچی تورحمم نبود

اگه چیزی دیده شه غیرطبیعیه خب🤭 مثل اینه که واسه پسر یک ساله استرس بگیری چرا ریش و سبیل ندارا

😐من پنج هفته رفتم ساک بود 7 هفته و 3 روز رفتم نینی بود زمان میبره هرچیزی عزیزم

۴هفته خیلی زوده من ۵هفته رفتم همش تشکیل شده بود

همون ساک هم خیلیه که دیده شده!! چه توقعی داری تو ۴ هفته!!!

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری