عزیزم دختر منم اینجوری بود
من +همه اینا که انجام دادم یه داروی گیاهی خیلی موثر بهش دادم اسمش شیر خشت برای زری خیلی تأثیر گذاره :)
عزیزم دخترمن زردی داشت دستگاه هم نیاوردم مادرشوهرم یکم خیلی کوچولو شیر خشت وترنجبین مینداخت تو شیشه شیرش میدادیم بهش
بعدم باشیر گاو میشستیمش مرتب
زردی دختر من ۱۵ بود دستگاه گذاشتم اومد ۱۰ ولی دوباره رفت بالا اینبار دکتر بهش شیر خشک نان ۱ داد گفت ۵۰ تا آب بریز یه پیمونه شیر خشک الان بعد از دو روز استفاده زردیش ۲ شماره اومده پایین
پسر من زردیش12بود و با این دستوری ک دکتر داد تو شیش روز ب پنج رسید، یه استکان کاسنی پونزده قطره نئوناستر و پودرگلوکز یه قاشق چایخوری همه رو قاطی میکردم تو شیشه میدادم میخورد هم جیشش زیاد میشد هم اینکه کاسنی خنکه، فقط اینکه یجا بهش نباید بدی، این شیشه رو از صب تا شب باید تموم کنی، ینی توطول شبانه روز هی کم کم بش بده تا شب ک کامل تموم بشه. حالا با پزشکم مشورت کنید شاید برای شماهم تایید کنه این روش رو، چون رو پسر من خووووب جواب داد. کاسنی و پودر گلوکزم از داروخانه باید تهیه کنی
از کجا میتونم تهیه کنم عزیزم!؟
قطره بیلی استاپ بده زود زردیش میره دکتر به پسرم داد یه قطره گیاهی تزنجبینه
قطره بیلی استاپ دکتر برا پسرم نوشت دستگاه اوردیم خونه ،عرق شاطره خودم خوردم و گفتن بدنشو باهاش بشورم و کدو ی ورق نازک گذاشتم تو مای بیبی میگفتن تاثیر داره
ما ترنجبین میگیریم خیس میکنیم هم مادر میخوره هم یکی دو قاشق چای خوری به نوزاد میدیم سریع از بدنش دفعه میشه ،روزی یکی دوتا قاشق چایی خوری بیشتر نباید بدی خودتم نباید زیاد بخوری در حد دو سه قورت در روز،چون خیلی خنکه سریع زردی دفع میشه
اگه عددش بالا نیست تا دو سه ماهگی اصلا نگرانی نداره دختر منم داشت و بدون هیچ کار خاصی رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.