اگه شیر خودتو میدی تا میتونی خودت چیزایی با طبع خنک بخور و گرمی جات نخور
مثل کاسنی با آب قاطی کن بخور
خودت شیر خشت و ترنجبین دم کن بخور
لیمو شیرین
آب انار
اینارو بخور
بدن بچتو با شیر گاو ولرم حمام بده
۲ که زردی نیست
بالای ۷ زردی حساب می شه
نگران تباش جانم
همه نوزادا زردى ميگيرن طبيعيه
من سه روز بسترى بودم با پسرم بخاطر زرديش كه رو ١٦ بود
زردی بچه من رو ۱۱بود ولی خب به خاطرشیرخشک بالاترنیومد اخرین بار هم توی دوهفتگیش اومد روی ۸دکترگ۴ت زیر۱۰ اوکیه و دیگه بالا نمیره
تامیتونی شیرش بده تاادرار کنه و زردیش بیادبیرون،اگرشیرنداری یاشیرت کمه ،شیرخشک کمکی بهش بده شیرخشک زردی رومیاره پایین
زردیش چنده؟
ببرش دکتر هچی نمیشه
دو خوبه بچه من ۱۱ 😟
خب طبیعیه همه بچه ها یه هفته اول زردی دارن اگه زیر ده باشه طبق آزمایش مشکلی نداره هر چی بیشتر شیر بخوره زودتر میره زردیش، اگه بالای ده باشه تو دستگاه تو بیمارستان باید زردیش بره
هنوزم زدی داره؟
ببرش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.